Najnowsze Wpisy

ziemniaczki... mmmmm Komentarze (1)
17. maja 2002 19:24:00
linkologia.pl spis.pl

In nova fert animus, mutatas dicere formas

corpora; di coeptis (nam vos mutastis et illas)

adspirate meis primaque ab origine mundi

ad mea perpetuum deducite tempora Carmen!

Aurea prima sata est aetas, quae vindice nullo,

                sponte sua, sine lege fidem rectumque collebat.

                Poena metusque aberrant, nec verba minantia fixo

                aere legebantur, nec supplex turba timebat

                iudicis ora sui, sed erant sine vindice tuti.

                Nondum caesa suis, peregrinum ut viseret orbem

 

wospik : :

badziew Komentarze (1)
17. maja 2002 15:52:00
linkologia.pl spis.pl

emm. zaraz zaraz... NO NIE? cos tu jest nie tak.. czaby przegryzc jakis sznurek. moze sie polepszy? zawsze jak sznurek przegryzie sie to jest lepiej. no moze nie zawsze. ale powinno byc. a jak nie, to... tez mi cos. kawal sznura tu lezy... zeby juz nie te...no i co, i co? i nic pewnie...i nic. to ja ide tego. do tego no. tam gdzie krola nie nosza. powiedzialo by sie wyproznic, ale sie nie powie bo to chyba brzydko NO NIE? z reszta czy ja wiem czy wyproznic to brzydko? moze wyproznic to jednak nie brzydko tylko tak sie wydaje. no bo wyproznic - i tak niby wiadomo o co chodzi, a niby w sumie do konca nie no bo wyproznic nie? no.

wospik : :

mam skarpetki na rekach Komentarze (0)
15. maja 2002 23:06:00
linkologia.pl spis.pl

Wasz Otello mial dzisiaj zly dzien, jestescie zawiedzeni no nie? bo ja nie, ja wiem ze tak bedzie kazdego dnia... dopoki cos tam ..sie nie zdarzy i ja juz wiem co..dlatego teraz musimy czekac nie?, ciekawe, zaraz sprawdze czy gospodyni z bloga wrocila na bloga, i dokoncze pisac tu no bo co. Achm, niedawno tzn wczoraj chyba byla fajna pogoda nie? bo i deszczowo tak fajnie a na polu duszno no nie? I normalnie ZAJEBISCIE jak to mowia te nastolatki zewszad, my wloczykije jestesmy proste czlowieki, ale za to pomyslowe nie ? no.. i ten, dzisiaj siedzielismy na kamieniu i myslelismy co robic w ogole..i nie doszlismy do niczego.. w sumie to nawet posprzatalismy w jednej zagrodzie trwalo to troche no nie..bo troche to znaczy tez 6 godzin a bo co se odmawiac. Spac sie w sumie chce nie? jesc tez byc moze, musmy isc do sklepu gdzies w metropolitanskim skrawku miasta azeby farbe jakas kupic, ale pomyslimy o niej na miejscu no nie..po co teraz niby.. ale pewno se zielony strzelimy bodajze jakis zgnily tak zeby wygladalo jak sciolka lesna no nie..albo brazowy, kurcze znow te dylematy tak zwane nie/ ? ludzie to maja problemy, a moze i deszcz tez jutro bedzie? O fajnie by bylo, to ja koncze wroce kiedy indziej.
a giry to juz czarne mam jak sadza.. no

wospik : :

linkologia.pl spis.pl

ech no i widzicie nie? dzisiaj dzien nie jest wcale taki fajny no tak jak normalnie w sumie nie? bo echm jakby to tego no wlasnie. Znow jakies fruwajki na powietrzu hasajom w sumie nie? Jutro znow nastepny dzien co trzeba do tej.pracy no nie.. i co.. nedza jak nic ano  i  jakby to napisac, niech sie zastanowie przeciez nie?robilismy dzisiaj malowanie szalasu tego tutaj nieopodal i jakos tam jest
W ogole to chyba se zafarbuje wlosy nie?, bo jak myslicie  wygladam, pewno wy nic nie wiecie, a tak to walne se czarwone wlosy i koncowki zostawie czarne bo co.. co se zalowac albo na lyso ...ale no w sumie to szkoda mi moich wlosow nie? bo co.. zapuszcza czlowiek prawie do pasa pol zycia, a kreci sie to niemilosiernie no nie.. i tego.. szkoda ciac..ale co mi tam ..albo zreszta nie wiem..
eeeeee ide na dzika

wospik : :

Znalazlo sie sens zycia!!! Komentarze (2)
12. maja 2002 16:23:00
linkologia.pl spis.pl

eee... pozartowac nie wolno?

wospik : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

zwariowana-winka | jesienna-ra | g0d | charisma | anielska-brunetka | Mailing